Viadukt LinkedIn

Viadukt Youtube

English

Povijest tvrtke

1947. Iz nekadašnjeg Zemaljskog građevnog poduzeća izdvojen je Viadukt, osnovan ponajprije radi obnove i izgradnje mostova, prometnica i drugih cestovnih objekata oštećenih ili srušenih u Drugom svjetskom ratu.

1949. U sastav Viadukta ulazi tvrtka Novi put, čime Viadukt postaje jedina tvrtka specijalizirana za sve radove u cestogradnji.

1953. Završena je gradnja zračne luke u Zemuniku pored Zadra.

1953. Viadukt je angažiran na gradnji i rekonstrukciji zagrebačke zračne luke.

1954. Nakon dvogodišnje obnove i djelomične rekonstrukcije puštena je u promet cesta između Rijeke i Karlovca (Lujzijana). To je bila prva asfaltirana cesta do mora u Hrvatskoj, a na njoj je izgrađen i prvi Viaduktov tunel, dug 40 metara.

1954. Viadukt sudjeluje u gradnji Jadranske magistrale, na teškoj i zahtjevnoj dionici od Senja do Zadra i tehnički najsloženijoj dionici od Zadra do Drvenika.

1957. Viadukt počinje graditi ceste u Bosni i Hercegovini.

1963. Viadukt sudjeluje u raščišćavanju ruševina, obnovi i izgradnji objekata u Skoplju, nakon velikog potresa.

1963. Osnovana je radna jedinica u Njemačkoj za potrebe gradnje ulica, parkirališta i drugih objekata.

1964. Nakon poplave rijeke Save, sjedište tvrtke seli se iz tadašnje Leskovačke ulice (danas Zeleni trg) na današnju lokaciju u Kranjčevićevoj ulici.

1965. Počinju radovi u Tanzaniji na dvama suvremenim cestovnim pravcima Dar el Salaam – Kibiti i Chalinze – Segera.

1969. Viadukt se uključuje u izgradnju ceste Bihać – Jajce, koja je u to vrijeme bila primjer suvremeno građene prometnice na zahtjevnim brdovitim terenima.

1971. Viadukt izvodi prve konstrukcije od prednapetog betona u Hrvatskoj, tijekom gradnje triju mostova na kanalu Sava – Odra – Sava.

1977. Počinju radovi na obilaznici Zagreba od Zaprešića do Ivanje Reke, na kojoj Viadukt gradi brojne prometne građevine i križanja u više razina, kao i dva velika čvorišta u Zaprešiću i Jankomiru.

1978. Utemeljen je laboratorij kao posebna cjelina sustava vlastite kontrole kvalitete materijala i izvođenja radova.

1978. Počinje gradnja autoceste Ivanja Reka – Okučani, tijekom čega Viadukt prema licenci talijanske tvrtke SEPI počinje s proizvodnjom montažnih grednih nosača raspona od 6 do 37 metara od prednapetog betona.

1982. Počinje suradnja u pružanju tehničke podrške alžirskoj nacionalnoj kompaniji Seroa.

1982. Viadukt osniva posebnu radnu jedinicu u Istri za potrebe gradnje brojnih cesta, poput ceste Poreč – Baderna te dionica poluautoceste na Istarskom ipsilonu Lupoglav – Cerovje i Medaki – Kanfanar.

1982. Gradi se drugi trak ceste Zagreb – Velika Gorica. 

1982. Izgrađena je prva marina u Zadru.

1983. Viadukt gradi Tvornicu betonskih elemenata u Pojatnom.

1986. Dovršena je gradnja prve velike industrijske hale, Termomehanike u Sesvetama.

1987. Viadukt sudjeluje u gradnji gradskih prometnica u Zagrebu uoči Univerzijade, među kojima se ističu Trg bana Jelačića, sve ulice u gradskom središtu, ulice koje vode prema sportskim terenima Maksimira, Jaruna i Mladosti te tramvajski prsten u Novom Zagrebu.

1990. Počinje gradnja autoceste prema Macelju, gdje Viadukt sudjeluje na dionici od čvora Zaprešić do Gubaševa i Krapine.

1991. Nastavljaju se radovi na autocesti Zagreb-Rijeka, na tzv. snježnoj dionici od Oštrovice do Delnica.

1994. Na vijaduktu Bajer prvi put u Hrvatskoj prednapeti rasponski sklop sandučastog presjeka izveden je naguravanjem.

1994. Na temelju Zakona o pretvorbi društvenih poduzeća provedena je uspješna pretvorba Viadukta u dioničko društvo.

1994. Viadukt sudjeluje u rekonstrukciji rafinerije u Drogobiču u Ukrajini.

1994. Nakon operacije Oluja u kratkom roku se obnavlja oštećeni most preko Slunjčice, koji je bio od velike važnosti za cestovnu povezanost s područjem Dalmacije. Viadukt je uključen i u gradnju prognaničkih naselja u Slavoniji, na Banovini i u Konavlima.

1995. Završeni su radovi kolničke konstrukcije nove ceste na Dugom otoku.

1995. Dovršena je gradnja Carinskog mosta u Mostaru, koji je građen kao replika srušenog secesijskog starog mosta.

1996. Puštene su u promet poddionice Oštrovica – Vrata i Vrata – Delnice na autocesti Zagreb-Rijeka.

1997. U promet je puštena dionica Delnice – Kupjak na autocesti Zagreb – Rijeka.

1997. Viadukt radi na izgradnji dionice Čakovec – Goričan autoceste Zagreb – Goričan.

1998. Završene su dionice Varaždin – Čakovec i Komin – Breznički Hum autoceste Zagreb – Goričan.

1998. Puštena je u promet pretposljednja dionica istočnog kraka Istarskog ipsilona Cerovje – Rogovići, na kojoj je Viadukt jedan od glavnih izvođača.

1999. Viadukt se uključuje u gradnju dionice Bregana – Zagreb na autocesti Bregana – Zagreb – Lipovac. 

2001. Puštena je u promet poddionica Karlovac – Vukova Gorica autoceste prema Rijeci i Splitu, na kojoj je Viadukt izgradio sve rigole i najviše prometnih građevina.

2001. Izgrađena je brza cesta između Svete Helene i Vrbovca.

2001. Viadukt sudjeluje u uređenju zračne luke Klis u Osijeku.

2002. Počinje gradnja dionice autoceste od čvorišta Sveti Rok do južnog portala istoimenog tunela.

2003. Završena je dionica Breznički Hum – Novi Marof autoceste Zagreb – Goričan.

2003. Izgrađena je obilaznica Udbine na spojnoj cesti do autoceste kod Gornje Ploče.

2004. Izgrađeni su tunel Dubrava na dionici Vrpolje – Prgomet te tri vijadukta na dionici Prgomet – Dugopolje.

2004. Viadukt sudjeluje u gradnji dionice Županja – Lipovac na autocesti Bregana – Zagreb – Lipovac. 

2005. Izgrađeni su vijadukt Mokrice na dionici Pirovac – Skradin te trasa, čvorišta, priključne ceste, propusti i vijadukt Draga na dionici Skradin – Šibenik.

2005. Viadukt prvi u Hrvatskoj gradi zidove od armiranog tla na mjestima prije planiranih vijadukata Ercegovići i Strikići na dionici Dugopolje – Šestanovac.

2006. Viadukt izvodi radove na novom Jankomirskom mostu i rekonstrukciju Zagrebačke avenije u Zagrebu.

2006. Počinju radovi na autocesti Zagreb-Sisak, na dionici Jakuševec – Velika Gorica jug.

2006. Viadukt gradi čvor „Kosnica“ na autocesti Bregana – Zagreb – Lipovac, na dijelu Jankomir – Ivanja Reka.

2006. Izvode se radovi na autocesti Beli Manastir – Osijek – Svilaj – Ploče, na dionici Đakovo – Sredanci.

2007. Pušteni su u promet vijadukti Osojnik i Zečeva draga na autocesti prema Rijeci i Splitu.

2007. Puštena je u promet posljednja dionica Krapina – Macelj autoceste Zagreb – Macelj.

2007. Gradi se dionica autoceste Ploče I – Luka Ploče.

2007. Viadukt izvodi glavne radove i upravlja postrojenjima na odlagalištu otpada Jakuševec.

2007. Dovršavaju se građevinski radovi tunela Mala Kapela.

2007. Viadukt izvodi radove na splitskoj obilaznici, na dionici Dugi Rat – Omiš, na tunelu Omiš – Omiš.

2007. Viadukt gradi na državnoj cesti D 301 Novigrad – Porto Portone, dionica Čvor Nova Vas – Porto Portone.

2008. Viadukt izvodi građevinske radove na izgradnji brze ceste u sklopu Projekta Rijeka, na dionici Sv. Kuzam – Križišće.

2008. Izvode se radovi na dijelovima autoceste i graničnog prijelaza Macelj na autocesti Zagreb – Macelj.

2008. Gradi se južni kolnik zaobilaznice Rijeka, na dionici čvor Orehovica – čvor Diračje.

2009. Dogovorena je izgradnja mosta preko rijeke Drave na dionici Beli Manastir – Osijek.

2009. Na autocesti Zagreb – Split – Dubrovnik Viadukt gradi na dionici Dubrovnik – Doli.

2009. Viadukt gradi objekte, prijelaze i prolaze na Podravskom ipsilonu.

2009. Na autocesti Zagreb – Sisak gradi se dionica Lekenik – čvor Sisak.

2010. Počinje izgradnja postrojenja za obradu otpadnih voda u Opatiji.

2010. Viadukt izvodi radove na graničnom prijelazu Metković.

2010. Na Jadranskoj autocesti gradi se vijadukt Valture. 

2011. Nakon oštećenja uzrokovanog odronom Viadukt sanira dijelove ceste na državnoj cesti D 512 na dionici Makarska – Ravča te probija i gradi tunel Stupica.

2011. Počinje proces poboljšanja sustava vodoopskrbe i odvodnje i izgradnja uređaja za pročišćavanje vode u općini Knin.

2011. Počinju radovi na izgradnji ulazno-izlaznog punkta kontejnerskog terminala Brajdica.

2012. Počinju radovi na izgradnji infrastrukture terminala za rasuti teret u luci Ploče.

2012. Viadukt gradi brzu cestu Popovec – M. Bistrica – Zabok sa spojem na Breznički Hum.

2012. Počinje gradnja kolektorske mreže u sustavu odvodnje otpadnih voda grada Dubrovnika.

2013. Viadukt izvodi radove na rekonstrukciji i dogradnji čvora Ivanja Reka autoceste Bregana – Zagreb – Lipovac.

2013. U sklopu gradilišta IKEA Zagreb Viadukt počinje s izvođenjem asfalterskih radova.

2013. Viadukt sklapa ugovor o strojnom i ručnom utovaru snijega na području grada Zagreba.

2013. Počinju radovi na projektu izgradnje objekta ulaznog terminala luke Ploče.

2013. Financijska konstrukcija za koncesiju nad Zračnom lukom Zagreb je zatvorena i počinju radovi na pripremi terena za izgradnju novog putničkog terminala. Viadukt ima 5,11 posto vlasničkog udjela u konzorciju ZAIC, koji ima 100-postotni udio u tvrtki Međunarodna zračna luka Zagreb d.d.

2014. Viadukt sudjeluje u projektu zaštite od onečišćenja u priobalnom području kroz projektiranje, izradu, dobavu, izgradnju, montažu, testiranje i primopredaju uređaja za pročišćavanje otpadnih voda sustava Kaštelir.

2014. Počinje izgradnja pomorsko-putničkog terminala Vela Luka.

2014. Viadukt potpisuje ugovor za produljenje i rekonstrukciju putničkih terminala na vanjskoj strani lukobrana gradske luke Split. 

2014. Svečano je obilježen početak radova na novom putničkom terminalu Međunarodne zračne luke Zagreb.

2014. Viadukt donira milijun kuna Hrvatskom Crvenom križu za pomoć poplavljenim područjima u Hrvatskoj i nudi pomoć u sanaciji stradalih područja.

2015. Počinje izgradnja mosta kopno - otok Čiovo s pristupnim cestama i instalacijama, koji Europska unija sufinancira s 85 posto iznosa.

2015. Potpisan je ugovor o izgradnji poddionice autoceste A5 Beli Manastir - Osijek - Svilaj, dionice Most Drava - Čvor Osijek.

2015. Viadukt izvodi radove na akumulacijskom jezeru HE Brežice u Sloveniji.

2015. Svečano je otvorena dionica brze ceste Popovec - Marija Bistrica - Zabok između Andraševca i Mokrica.

2015. Kreću radovi na izgradnji priključne prometnice s istočne obilaznice Velike Gorice do Međunarodne zračne luke Zagreb. 

2016. Viadukt potpisuje ugovor o izgradnji biljnog uređaja za pročišćavanje otpadnih voda naselja Prud.

2016. Potpisan ugovor o izgradnji spojne ceste spojne ceste D315 – D8 i D126 – Ž6136 kod mosta koji spaja kopno i otok Čiovo.

2016. Viadukt dobiva posao izgradnje III. etape Radničke ceste u zoni nadvožnjaka preko željezničke pruge.

2016. U uredu Predsjednice Republike Hrvatske predsjednik Uprave Viadukta Joško Mikulić potpisuje sporazum s tvrtkom Dorstroy-2 o izgradnji triju tvornica za proizvodnju asfaltno-betonskih pogona u Kazahstanu.

2016. Viadukt kreće s radovima na izgradnji akumulacijskog bazena HE Brežice te tako nastavlja s velikim projektima u području vodnog gospodarstva.

2016. Polaganjem kamena temeljca obilježen je početak radova na izgradnji mosta na rijeci Savi u mjestu Svilaj, sastavnog dijela međunarodnog paneuropskog cestovnog koridora 5C „Budimpešta – Beli Manastir – Osijek – Sarajevo – Ploče“.

2016. Potpisivanjem ugovora o izvođenju dijela radova na vjetroelektrani "Krš Pađene" Viadukt ulazi u područje energetike.

2016. Viadukt dobiva posao na rekonstrukciji i dogradnji putničkog terminala Zračne luke Split.

2016. Zajedno s RD Industrijom Viadukt zaključuje sporazum o izgradnji poslovno-stambenog objekta Lora u Splitu.

 

 

na vrh